Dit is Loopvis

De meeste bedrijven, ondernemingen en organisaties doen nooit maar één ding. Altijd is er groei en overlap tussen de verschillende producten en diensten. Daarnaast worden veel dingen gedaan met een bepaalde overtuiging of een doel groter dat enkel geld verdienen. Hierdoor kan het soms best complex zijn om het verhaal van je onderneming door te geven, terwijl als je wilt dat alles aanslaat dit van groot belang is.

Uitgeverij Loopvis uit Arnhem zat exact met dit probleem. Gelukkig kwamen ze ook met een oplossing die helemaal bij ze past: maak er een boekje over. Marije Sietsma vroeg mij om haar uitgeverij visueel neer te zetten. Samen zijn we gaan kijken welke aspecten binnen de uitgeverij belangrijk zijn en hoe deze in kaart gebracht konden worden. Als eindproduct kwam er een ontzettend leuk boekje uit onder de titel: “Dit is Loopvis”. Dit boekje wordt nu meegegeven aan samenwerking partners en klanten die meer willen weten over deze levendige uitgeverij.

Een perfect voorbeeld hoe beeld een hulpmiddel kan zijn om verhalen te versterken en overzichtelijk te maken.

 

 

 

Image
Image
Image
Image
Image

De illustraties die gemaakt waren voor "Dit is Loopvis" kwamen nog eens van pas toen er een cadeautje voor de kerstpakketten nodig was. Toen vonden ze een nieuwe plek op een stel mokken.